REGULAMIN KORZYSTANIA Z APARTAMENTU
Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywającą na terenie apartamentu.
- Opiekunem Gościa jest Zarządca apartamentu, telefon +995 558 154 189.
- Opłata o ile nie została uregulowana wcześniej, za cały pobyt pobierana jest z góry w walucie USD w dniu przyjazdu od Gościa.
- W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 60 USD, która jest zwracana w dniu wyjazdu po sprawdzeniu apartamentu i stwierdzeniu przez Zarządcę, że nie ma żadnych szkód powstałych w czasie pobytu osób w nim zakwaterowanych.
- W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Gościa, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
- W przypadku rezerwacji apartamentu i niestawiennictwa się w dniu rozpoczęcia pobytu, zastrzegamy sobie prawo do zwolnienia apartamentu.
- Apartament wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 12:00.
- Zakwaterowanie i wykwaterowanie następują w apartamencie w obecności Zarządcy apartamentu.
- W przypadku nie opuszczenia apartamentu przez Gościa do godz. 12:00, co uniemożliwi przygotowanie apartamentu dla następnych Gości, zostanie pobrana opłata w wysokości 60 USD.
- Życzenia przedłużenia pobytu będą uwzględniane w miarę dostępności wolnego apartamentu.
- Gość ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia na terenie obiektu powstałe z własnej winy, z winy dzieci które ma pod opieką, lub z winy odwiedzających Go osób.
- Gość ponosi wszelkie koszty naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek, powstałych w wyniku użytkowania przez niego apartamentu.
- Gość po przyjeździe zobowiązany jest odebrać apartament, tzn. sprawdzić meble, okna i pozostałe urządzenia oraz wyposażenie znajdujące się w apartamencie. Pozytywny odbiór Gość potwierdza własnoręcznym podpisem pod regulaminem.
- Brak uwag ze strony Gościa co do takich uszkodzeń w ciągu najpóźniej 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Gość nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu, a wszystkie urządzenia, meble i pozostałe wyposażenie są kompletne i w dobrym stanie.
- Każdorazowo opuszczając apartament Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć klimatyzację i inne urządzenia elektryczne (nie dotyczy lodówki), zgasić światło, zakręcić krany instalacji wodociągowej. Dokładnie sprawdzić zamknięcie drzwi wejściowych.
- Za zagubienie klucza do drzwi lub karty do windy pobierana jest opłata w wysokości 50 USD (każda sztuka).
- Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Apartament nie akceptują obecności zwierząt. W przypadku stwierdzenia ich obecności w apartamencie pomimo zakazu, dalszy pobyt Gościa nie będzie możliwy. Pobrana zostanie także opłata za dodatkowe sprzątanie, w wysokości 60 USD.
- Palenie tytoniu w apartamencie, na korytarzach, klatce schodowej i w windzie jest bezwzględnie zabronione. Można palić na balkonach, tylko pod warunkiem niezwłocznego sprzątania pozostałości po paleniu.
- Osoby nie zameldowane w obiekcie, mogą przebywać na terenie apartamentów od godziny 8:00 do godziny 22:00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest bez uzgodnienia używanie w apartamencie grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą bezpłatnie przechowywane przez okres 7 dni kalendarzowych.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji vs pozostawionych rzeczy, przedmioty te będą utylizowane. Artykuły spożywcze nie będą przechowywane.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 8:00.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwa korzystania.
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona Zarządcy, niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Obiekt nie przechowuje jakichkolwiek danych osobowych Gości. Nie jest zatem ich administratorem i nie ponosi w związku z tym żadnej odpowiedzialności.
- Zarządca działa w oparciu o przepisy prawa gruzińskiego. Działalność Zarządcy jest zarejestrowana na terenie Gruzji. Siedzibą Zarządcy - Freedom Hostel Batumi jest: 66 Angisa Street, Batumi 6000, Gruzja - Georgia.
- Gość zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu apartamentu w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem oraz wyniesienie śmieci. Niedostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje zapłatą rekompensaty w postaci pozostawionej kaucji (serwis sprzątający 60 USD) tytułem końcowego sprzątania apartamentu.
Życzymy udanego wypoczynku!